وقتی که از بالا به آن نگاه می‌کنید شبیه به هر استخر معمولی دیگری است که با آبی زلال مواج و درخشان پر شده است. اما شما سخت در اشتباهید. در واقع بازدیدکنندگان این استخر در برابر تصویری سورئال قرار گرفته‌اند؛ چرا که دیگرانی را می‌بینند که لباس پوشیده، در حال قدم زدن هستند یا ایستاده و به اطراف می‌نگرند! از این هم عجیب‌تر اینکه در زیر آب نفس می‌کشند! اما زمانی که بازدیدکنندگان به بخش زیرین گالری راهنمایی می‌شوند همه این ابهامات خیلی زود برطرف می‌شود، چرا که با استخری خالی از آب مواجه می‌گردند! بله به دنیای هنر مدرن خوش آمدید.



ادامه مطلب ...


 
 

تنها اندکی پس از آنکه تصویر اسمارت فون جدید سامسونگ با نمایشگر منحنی به بیرون درز کرد، این شرکت رسما از Galaxy Round پرده برداری کرد: اولین اسمارت فون دنیا با نمایشگر خمیده.

 
بدون شک بزرگترین نقطه قوت گلکسی روند نمایشگر خمیده مقعر آن است. این نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع Super Flexible AMOLED یا سوپر آمولد منعطف بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی (فول اچ دی) را برای تان به ارمغان می آورد.
 
از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به پردازنده اسنپ دراگون 800 چهار هسته ای ۲.۳ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت رم. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین جلوی این اسمارت فون قدرتمند هم ۲ مگاپیکسلی است.
 
Galaxy Round  سامسونگ با ابعاد ۱۵۱.۱ در ۷۹.۶ در ۷.۹ میلیمتر و وزن ۱۵۴ گرم عرضه خواهد شد. باتری گلکسی روند هم ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت توان دارد.
 
این تلفن هوشمند به اندروید جیلی بیلی ۴.۳ و آخرین نسخه رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ مجهز شده است. و البته سامسونگ برای بهره گیری بیشتر از صفحه منحنی، چند حقه کوچک را هم به تاچ ویز جدید افزوده است.
 
از جمله این امکانات تازه می توان به Bounce UX برای کنترل برنامه پخش موسیقی دستگاه با تپ کردن در گوشه ها، Roll Effect برای نمایش ساعت و نوتیفیکیشن ها تنها با خم کردن اسمارت فون روی میز همچون یک گهواره، یا Gravity Effect برای تعامل با نمایشگر از طریق متمایل کردن آن به جهات خاص اشاره کرد. 
 
Galaxy Round فعلا تنها در رنگ قهوه ای (Luxury Brown) با قیمت ۱۰۱۴ دلار وارد بازار کره شده و قرار است در آینده نزدیک رنگ های دیگر آن با گستره توزیعی وسیع تر عرضه شوند.
 

عکس ها این اسمارت فون جذاب سامسونگ را در ادامه مطلب از دست ندهید.



ادامه مطلب ...


 
 
احتمالا بسیاری از شما تجربه استفاده از قابلیت Street View یا همان چشم انداز های خیابانی گوگل را داشته اید. این قابلیت به شما امکان می دهد تا زمانی که در گوگل مپس یا گوگل ارث گشت و گذار می کنید، در نقاطی خاص، تجربه راه رفتن مجازی در آن موقعیت جغرافیایی را داشته باشید. برای بسیاری این امکان گوگل جنبه سرگرمی زیادی دارد: از گردش در باغ وحش های بزرگ دنیا تا گشتن در لوکیشن های فیلم های مورد علاقه مان.
 
حال یک هنرمند خوش ذوق کانادایی بعد از ساعت ها تماشای تصاویر خیابانی گوگل، مجموعه ای از عکس های شگفت انگیز آن را جمع آوری کرده است.
 
هر کسی که تجربه استفاده از استریت ویو را داشته باشد، اذعان می کند که دنیای خلق شده توسط آن، تا حد زیادی رویایی و وهم آلود است. گویی ناگهان همه افراد روی زمین، همه خودرو ها و حتی حیوانات و برگ درختان در یک لحظه در همان حالت خود، ثابت مانده اند تا ما به عنوان تنها عنصر زنده روی زمین به تماشای آن ها بنشینیم. شاید این قضیه از دید بسیاری از ما خیلی هم شاعرانه و عجیب نباشد، ولی برای جان رافمن، هنرمند مجسمه ساز و فیلمساز کانادایی، این تصاویر بسیار الهام بخش بوده.
 
جان رافمن اعتقاد دارد که انسان همواره به دنبال معنا است و در میان تصاویر به دنبال شعر و زیبایی می گردد و بدون حتی یک لحظه مکث می خواهد در برابر آن چه که می بیند موضع اخلاقی بگیرد. از دید او جالب ترین و چالش برانگیز ترین بخش عکاسی نیز همین جنبه انسانی آن است. جان رافمن در پروژه ای تحت عنوان "۹ چشم" مجموعه ای از تصاویر بی نظیر گرفته شده توسط خودروی گوگل را جمع آوری کرده. شاید بسیاری از ما هم از این به بعد با تیزبینی بیشتری از این امکان گوگل بهره ببریم.
 
در ادامه توجه شما را به منتخبی از این تصاویر جلب می کنیم.


ادامه مطلب ...


 
 
شرکت Valve که در زمینه بازی های ویدیویی فعال است از طرح خود برای تسخیر اتاق نشیمن خانه ها با SteamOS خبر داده. استیم او اس معماری محکم و پایدار لینوکس را با تجربه بازی بر روی تلویزیون های بزرگ در هم می آمیزد.
 
استیم یک سیستم عامل رایگان و مستقل خواهد بود که به زودی برای دستگاه های خانگی در دسترس قرار می گیرد و دسترسی به بازی ها و محتواها را فراهم می کند.
 
طبق ادعای والو صدها بازی هم اکنون به صورت بومی برای استیم تهیه شده. اما از آنجا که تاکنون بازی های کامپیوتری تقریبا همیشه با ویندوز مترادف بوده اند، نیاز به آماده سازی های نسخه های مخصوص استیم که بر پایه لینوکس ساخته شده زین پس به وجود خواهد آمد.
 
استیم از قابلیت استریم-در-خانه میز برخوردار خواهد بود که امکان استریم بازی ها از پی سی و مک بر روی هر دستگاه مبتنی بر استیم را فراهم خواهد کرد. 
 
استیم همچنین امکان بازی های مشارکتی که در آن افراد در محیط بازی یکدیگر نقش بازی می کنند را نیز خواهد داد و سیستمی یک طرفه نیست، بلکه تعاملی خواهد بود. سازندگان با مخاطبین در تماس مستقیم قرار می گیرند و کاربران با یکدیگر.
 
والو همچنین اعلام کرده که با استفاده از هسته لینوکس توانسته به بهبودهای جدی در زمینه گرافیک دست پیدا کند که تولیدکنندگان بازی ها می توانند از آن برای ساختن بازی های قوی بهره ببرند.
 
این تنها یکی از سه اعلان بزرگی است که Valve در این هفته خواهد داشت. شما فکر می کنید که یک سیستم عامل مستقل برای دستگاه های خانگی، می تواند راه حل خوبی باشد؟
 
منبع: نارنجی


بلکبری با مبلغ ۴.۷ میلیارد دلار به یک کنسرسیوم خصوصی فروخته می شود
 
 
در سال ۲۰۰۷ که اولین آیفون معرفی شد، هیچ کس تصورش را هم نمی کرد که کمپانی شماره ۱ در بازار تلفن های هوشمند، یعنی بلکبری، از عرش سقوط کند. حالا ۶ سال گذشته و در حالی که اپل ظرف ۳ روز ۹ میلیون آیفون می فروشد، بلکبری با مبلغ ۴.۷ میلیارد دلار به یک کنسرسیوم فروخته می شود.
 
کنسرسیوم مذکور که خصوصی است توسط شرکت هلدینگ Fairfax Financial هدایت می شود. مدیر عامل فیرفکس، آقای پرم واتسا قبلا عضو هیئت مدیره بلکبری بوده و قصد دارد بلکبری را با این خرید تبدیل به یک شرکت خصوصی کند.
 
این معاله هنوز انجام نشده و چنانچه قبل از نهایی شدن لغو شود، بلکبری به عنوان تاوان ۳۰ سنت به ازای هر سهم خود به فیرفکس خواهد پرداخت ولی در صورت نهایی شدن، معامله با رقم ۴.۷ میلیارد دلار یعنی ۹ دلار به ازای هر سهم، انجام خواهد شد.
 
البته برند بلکبری احتمالا حفظ خواهد شد ولی باید دید چه بر سر این شرکت می آید. شما فکر می کنید بلکبری همچنان در بازار مصرف حضور خواهد داشت یا به بازار شرکت ها روی می آورد؟
 
منبع: نارنجی


چیپ ۶۴ بیتی Exynos و بدنه فلزی، در حال نهایی شدن برای پرچمدار بعدی سامسونگ
 
بعد از اینکه مشخص شد چیپ A7 اپل در کارخانه های سامسونگ به تولید انبوه می رسد، حالا نشریات کره ای خبر داده اند که پردازنده پرچمداران بعدی سامسونگ نیز ۶۴ بیتی خواهد بود و از معماری ARM Cortex-A50 در آن استفاده شده.

چنانچه این خبر صحت داشته باشد به احتمال زیاد، شاهد خواهیم بود که گلکسی S5 اولین تلفن سامسونگ با این پردازنده خواهد بود و شاید حتی اولین تلفن سامسونگ با ۴ گیگابایت رم!

اما در کنار این موضوع، خبر رسیده که شرکت تایوانی Catcher که سازنده بدنه فلزی iPad و HTC One هم هست، در مراحل نهایی برای عقد قرارداد با سامسونگ است تا بدنه های فلزی مورد نیاز این شرکت کره ای را تهیه کند.

به نظر می رسد سامسونگ حداقل برای یکی از محصولات آینده اش از متریال فلزی استفاده خواهد کرد و حجم تولید اولیه بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون خواهد بود.

اگر سامسونگ به سنت هر ساله پایبند باشد، احتمالا ۵ یا ۶ ماه دیگر (حوالی نوروز) شاهد معرفی گلکس S5 با بدنه فلزی و چیپ ۶۴ بیتی خواهیم بود.
 
منبع: نارنجی


ISOCELL، سنسور دوربین جدید سامسونگ برای تلفن های هوشمند رده بالا
 
 
سامسونگ از یک تکنولوژی جدید برای سنسور عکاسی رونمایی کرده که ISOCELL نام دارد و به طور محسوسی باعث افزایش حساسیت نوری سنسورهای CMOS می شود آن هم با استفاده از «کنترل جذب الکترون ها» در هر پیکسل، تکنیکی که نتیجه آن داشتن عکس های بهتر در شرایط کم نور است.
 
بر خلاف تکنیک BSI (ظهور در پس زمینه) که سامسونگ می گوید اثر آن در عکاسی با نور کم خیلی محدود است، ایزوسل یک مرز حائل بین هر پیکسل دارد. در نتیجه تبادل الکترون بین پیکسل ها ۳۰ درصد کاهش می یابد و دامنه جذب نور گسترده تری فراهم می شود.
 
اولین دوربینی که به این تکنولوژی مجهز شده، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است و در حال حاضر به دست تولیدکنندگان تلفن های هوشمند رسیده و آنها می توانند در دوربین های رده بالای فصل چهارم سال ۲۰۱۳ از آن استفاده کنند.
 
در نمونه بالا (اندازه بزرگتر)  عکس گرفته شده با سنسور ایزوسل در سمت راست قرار دارد و تفاوت ها با نمونه سنسور معمولی واضح است.
 
نظر شما در این باره چیست؟
 
منبع:نارنجی


دو شنبه 4 مهر 1392برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : Alireza K
۱۰ گجتی که خوش ترین رویای تعمیرکاران هستند
 
 

دو روز پیش از ۱۰ گجتی نوشتیم که به اعتقاد وب سایت iFixit بدترین کابوس تعمیرکاران بودند و به همین راحتی ها زیر بار تعمیر نمی رفتند. اما این بار ۱۸۰ درجه می چرخیم و به آن سوی گود می رویم تا با ۱۰ دستگاه دوستدار تعمیر و تعمیرکار آشنا شویم و البته این بار هم از نگاه iFixit. در ادامه همراه ما باشید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 21:47 ::  نويسنده : Alireza K
اینتل تشخیص فرمان های حرکتی را به لپتاپ ها می آورد
 
 
اگر دوست دارید دوربین لپتاپ شما، همچون کینکت فرمان های حرکتی را شناسایی کند، تنها کافی ست تا یک سال دیگر صبر کنید. در کنفرانس توسعه دهندگان اینتل، این غول دنیای پردازنده ها اعلام کرد که شرکت های ایسوس، دل، اچ پی و لنوو، در میانه دوم سال ۲۰۱۴، لپتاپ هایی را تولید خواهند کرد که دوربینی با عمق ۳ بعدی را در خود جای داده اند.
 
اینتل برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ و با اعلام همکاری با شرکت GestureTek که یکی از فعالین حوزه فرمان های حرکتی به شمار می رود، علاقه خود جهت پیشروی در این راستا را بروز داد. بعد ها نیز خرید شرکت تشخیص ژست های حرکتی Omek، مهر تاییدی بر این ادعا شد و اکنون نیز شاهد این هستیم که بعد از حدود ۳ سال، اینتل اولین محصول خود را ارائه داده.
 
پیش از این کاربرانی که علاقه داشتند تا لپتاپ های خود را مجهز به تکنولوژی تشخیص حرکت کنند، مجبور بودند تا دوربین های گران قیمتی را به دستگاه خود متصل نموده و از راه های پیچیده، چنین قابلیتی را در اختیار بگیرند. اما حالا اینتل شرایطی را فراهم کرده تا با جایگذاری قطعه ای مخصوص، وبکم لپتاپ ها خود به این تکنولوژی مجهز می شوند.
 
به گفته این شرکت، قابلیت تشخیص فرمان های حرکتی به زودی جای خود را در لپتاپ ها و کامپیوتر های all-in-one باز خواهد کرد. اکنون باید منتظر نشست و دید با فراگیر شدن این موضوع، آیا بازار جدیدی برای نرم افزار ها و بازی ها نیز به وجود خواهد آمد یا خیر؛ چرا که به هر ترتیب با موضوعی روبرو هستیم که می توانید کاربرد های متنوعی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

شما دوست دارید با استفاده از این قابلیت، چه نرم افزار هایی را بر روی دستگاه خود در اختیار داشته باشید ؟ 
منبع: narenji


صفحه قبل 1 صفحه بعد

پیشگامی ال جی، بوش، سیسکو و ABB برای خلق استاندارد «خانه هوشمند»
بنچمارک آیپد ایر، ۹۰٪ سریعتر از آیپد ۴ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز برای چیپ A7 سامسونگ الکترونیکس چقدر بزرگ است؟ بهتر است خودمان کامپیوترمان را سر هم کنیم یا آن را آماده بخریم؟ عکسی تاریخی از اولین انبار محصول اپل: اتاق خواب استیو جابز عرضه تلفن های هوشمند دیزایر 709d، دیزایر 7060 و دیزایر 7088 اچ تی سی در بازار چین بهترین تبلت های بازار برای سلایق و استفاده های مختلف (به انتخاب سایت laptopmag) داستان سکتور معیوب: چرا هارد درایوها دچار Bad Sector می شوند و چه باید کرد؟ ObjectDock > AK Angry Birds Seasons > AK Metal Slug 5 > AK Metal Slug 4 > AK Metal Slug 3 > AK Metal Slug 2 - Super Vehicle > AK Street Fighter 3 > AK New Super Mario Forever 2012 > AK Warcraft III: The Frozen Throne > AK
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AH Team و آدرس www.akstudio.LXB.ir  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان